Pagina's

maandag 4 juni 2012

As cold as ice!


As cold as ice!








Vandaag was ik van plan om een make-up tutorial voor gala te maken,
Soms heb ik van die dagen waarop niets wil lukken, zoals vandaag. Ik was van plan een make-up tutorial te maken voor gala, maar dat ging niet zo best (lees: het was een ramp) de kleuren wouden niet blenden en ik liet van alles vallen. Toen dacht ik aan het (niet zo mooie) zomerse weer buiten en besloot een look te maken geïnspireerd door het weer van vandaag!



Als eerste besloot ik om wat MAC studio finish concealer te gebruiken onder mijn ogen. daarna gebruikte ik de Crystalliced liquid highlighter van Essence, alleen bracht ik de highlighter niet plaatselijk op de jukbeenderen aan, maar over mijn hele gezicht  voor een 'icy' glow.
daarna bracht ik een mineralize skinfinish van MAC in 'soft and gentle' over de highlighter op mijn gezicht aan met een blush kwast. voor een 'icy' finish bracht ik een zilveren oogschaduw aan op mijn wangen als blush.





Toen was het tijd voor de ogen, Mijn favoriete onderdeel! ik besloot de kleuren zilver, grijs en zwart te gebruiken. Ik begon met de kleur 'virgin' van urban decay die ik over mijn hele bewegende ooglid aanbracht, en in mijn binnenste ooghoek. Daarna bracht ik ´carbon´van MAC aan in mijn buitenste ooghoek en onder mijn wimperrand voor meer dimensie. Daarna heb ik de kleuren geblend met een 217 van MAC. Als laatste bracht ik nog een matte donkergrijze oogschaduw aan in het midden van mijn ooglid. Mijn wenkbrauwen heb ik ingekleurd met een zwarte oogschaduw waardoor ik donkerder uit ga kijken.

Toen was het tijd voor de foto's! omdat ik het geheel nogal saai vond besloot ik   lange zilveren oorbellen te gebruiken die ik ooit bij de primark heb gekocht, dit gaf de look net een ander effect.

 na een aantal foto's was ik toch blij met het resultaat! Ik weet dat dit niet iets is wat je ooit zal dragen (misschien bij carnaval of Halloween) maar ik besloot het toch te posten, heb je tips of ideeën? laat het achter in de reacties! Ik hoor graag wat jullie ervan vinden.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten