Pagina's

zaterdag 2 juni 2012

Garnier exfobrusher review





Toen ik de Exfobrusher op de reclame zag was ik meteen erg benieuwd naar dit product. Inmiddels is hij bij mij al op geraakt. Ik wou niet eerder een review schrijven voordat ik zeker wist wat ik ervan vond en wat het effect van de exfobrusher op lange termijn is. ben je benieuwd naar de review? Lees dan verder!


 Ik heb ongeveer 10 maanden met de exfobrusher gedaan en dat is een pluspunt! Om te beginnen bij de prijs, ( 8,39) vond ik het op het eerste gezicht prijzig, maar aangezien ik er 10 maanden mee heb gedaan vind ik het redelijk. De verpakking ziet er leuk uit, door de brusher heeft het een bijzonder uiterlijk en dat valt dan ook meteen op in het schap. Wat ik echter wel een beetje onhandig vond was dat de beschrijving hoe het product te gebruiken is onder een sticker te zien was (als je het hoekje van de sticker omhoog trok en eraf haalde). De beschrijving hadden ze veel beter gewoon op de achterkant van de verpakking kunnen plaatsen. 

Het borsteltje waarmee je je gezicht moet reinigen is lekker zacht en doet geen pijn op de huid. De haartjes van het borsteltje zijn lekker flexibel waardoor er goed mee te reinigen valt. Wat ik wel een minpuntje vond was de vorm van het borsteltje, ik had het persoonlijk fijner gevonden als de vorm meer rond was geweest, dan was het fijner geweest  mijn gezicht mee te reinigen. Door aan de bovenkant van de verpakking te draaien zet je hem open om te gebruiken, of juist dicht als je hem niet meer gebruikt. Dat vind ik wel erg goed bedacht! Zo kan er ook niks uit de verpakking lopen wanneer je het niet gebruikt. Door de fles op zijn kop te houden en erin te knijpen komt er gel op het borsteltje en kun je gaan beginnen met reinigen op je gezicht. Dit vond ik niet zo fijn werken, ik had het idee dat je hard moest knijpen en ik kon niet zo goed zien hoeveel product er op het borsteltje zat omdat de textuur in het begin doorzichtig is. Vooral wanneer het product op raakt heb je het idee dat de helft er nog in is blijven zitten maar je het er door knijpen niet meer uit krijgt.
 Een minpunt van dit product is dat er op de verpakking staat dat het ook littekens laat verminderen/verdwijnen. Hier heb ik echter niets van gemerkt.

De textuur is eerst doorzichtig en door te reinigen op een nat gezicht wordt het algauw wat witter van kleur. Het schuimt prima en je hebt dan ook niet veel van dit product nodig. Er zit een lekkere frisse geur aan. Het product is er na gebruik goed af te wassen met lauw warm water. Na gebruik voelt mijn huid niet geïrriteerd aan. Het zag er weer fris uit en voelde lekker zacht aan. Op den duur droogde dit mijn huid wel uit.
 

Ik vind dit echt een topper! Dit heeft mij echt geholpen, ik raad dit product daarom ook aan iedereen aan. Een aantal van mijn vriendinnen hebben de borstel inmiddels ook en ook hun acne is bijna verdwenen (hier en daar af en toe nog wel een puistje)

Ik heb inmiddels alweer een nieuwe exfobrusher gekocht, ik gebruik hem 1 x per week en het werkt prima!
Pluspunten:
+ De verpakking met exfobrusher ziet er leuk en vernieuwend uit!
+ Fijn zacht borsteltje met flexibele haartjes.
+ De textuur schuimt goed.
+ Product valt goed van de huid af te wassen met water.
+ Na gebruik een schoon gevoel.
+ Huid voelde zacht aan na gebruik.
+ na enkele dagen al resultaat. (bij mij dan)
Minpunten:
- Het product droogt je huid uit.
-Het kan op den duur lastig worden om het product uit de fles te krijgen doordat je moet knijpen.
- De borstel had iets ronder mogen zijn zodat je overal beter bij komt.
- De borstel lijkt me niet erg hygiënisch.

Eindoordeel: 8+

Geen opmerkingen:

Een reactie posten